להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



האם טכנלוגיית HDCVI תחליף את הטכנולויות הקיימות?
[תוצאות]




סיסטק - יבוא ושיווק מצלמות אבטחה, מערכות DVR, עדשות ועזרים
דף הבית >> תמיכה טכנית >> אבטחת העסק כיצד ?

ישנן חברות אבטחה רבות בעולם, רבות מהן מקימות מוקדי אבטחה ושירותים נלווים רבים. ישנם מגוון רחב של לקוחות המשתמשים בחברות הללו וחלק גדול גם במוקדים.
סוג ראשון ועיקרי של לקוחות הן בעלי עסקים המוכרים מוצר, כגון חנויות בגדים, מסעדות, חנויות חשמל וכדומה. מקומות אלו זקוקים למצלמות אבטחה ומכשור מתאים המעבד את הנתונים בשביל להימנע ממקרים כגון עובד חדש הגונב מהקופה או מחבל במהלך העבודה (נפוץ יותר במסעדות מאחר ובחנויות בגדים וחשמל נוטים יותר להעסיק קרובי משפחה או לחלופין בעל החברה נוטה לעבוד שעות רבות בעסק בשביל "לשמור על הדופק"). בחנויות בגדים או חשמל (או כל מוצרים רבים אחרים) משתמשים במצלמות בשביל לאתר "סוחבים" – כלומר גנבים המנסים בסתר לגנב מוצרים, כסף, תיקים של לקוחות וכדומה.

בסופרמרקטים בהבדל מחנויות, נפוץ כי בעל המקום משכיר עובדים לעבוד בקופות – ולכן במקרים רבים ישנה אסטרטגיית אבטחה המורכבת מכמה מעגלי אבטחה:
מעגל ראשון – המשגיח על כל החנות ובעיקרה על הקופה ועובדי החנות (למניעת גניבת כסף מהקופה, גניבת מוצרים או עבודה לקויה).
מעגל שני – מעגל המשמש את העובדים עצמם להשגחה על הנעשה במקום, לראות האם מישהו "סוחב" מוצר, איתור לקוחות בעיתיים ברחבי המקום ועוד.

המעגל הראשון בימנו יכול לעבור דרך דרכי תקשורת רבים, כגון חיבור אינטרנט ובעל המקום יכול לצפות במתרחש מביתו בו מותקנת התוכנה, וחברות אבטחה מסוימות מספקות שירות בו בעל העסק יכול לצפות במתרחש במערכת דינמאית "און ליין" מכל מחשב המחובר לאינטרנט.
במועדונים יש מערכות אבטחה מסוג דומה אבל שונה: מועדונים רבים פתוחים רק ימים בודדים בשבוע (לדוגמא בסופ"שים) לכן מותקנת במקום מערכת המזהה תנועה – אם בזמן שהמערכת פועלת והמועדון סגור המצלמות "מגלות" תזוזה – המצלמות מתחילה להסריט, לשמור את הוידאו במחשבים כלשהם (במועדון ו/או בחברת האבטחה אשר יכולה להיות מרוחקות ובנוסף במקומות נוספים כמו אצל בעל המקום או אחראי אבטחה של המקום) ומדווחת לבעל המקום על תנועה חשודה במקום ומזעיקה את חברת האבטחה.
כמו כן בעקבות מקרי האלימות ההולכים וגדלים בחיי הלילה בשנים האחרונות בארץ – מועדונים רבים מתקינים מצלמות נוספות גם מחוץ למועדון כדי לתעד מקרים בכניסה למועדון או בקרבתו.
ישנן מערכות מסוגים רבים ומצלמות מסוגים רבים, הפרמטרים העיקריים אותם בוחנים במצלמות מהסוג הזה הם:
פריימים - מצלמות המצלמות "פריימים" רבים יותר בשנייה ממצלמת וידאו דיגיטלית רגילה (ברירת המחדל היא לרוב 30 פריימים בשנייה) בשביל לתעד כל מאית שנייה – דבר החשוב לעיתים בדקירות, יריות או פעולות מסוימות שלעיתים קורות בזמן קצר מאוד.

רזולוציה – רזולוציה גבוהה בוידאו יכולה לתרום במקרים רבים. לדוגמא: אדם "נתפס" מבצע עבירה דווקא כשהוא רחוק מאותה מצלמה, ברזולוציה ראויה יהיה ניתן להגדיל את הוידאו/ פריים מהוידאו ולתפוס תמונה בה פניו יהיו ברורים. מצלמות בעלות רזולוציה נמוכה לעיתים פוגעות בסיכויים לתפוס את אותם מבצעי העבירות - כאשר מגיעה תמונה לתקשורת או לתוכניות תחקיר כלשהן ובתוכנית הטלויזיה מתפרסמת התמונה אך בעקבות הגדלה ממצלמה עם רזולוציה שאינה מספיק גבוהה התמונה יוצאת מטושטשת ולא ברורה.
בארץ ישנם חברות אבטחה מסוגים שונים הפועלות כבר שנים רבות, חלקן מספקות גם מוקד אבטחה כגון "מוקד אמון" חברת אבטחה עם מוקד, ישנם עוד חברות רבות המספקות שירותי אבטחה המפורטים במאמר אך בנוסף אבטחת מוסדות ושירותים נוספים.

סיסטק יבוא ושיווק מצלמות אבטחה: עוזיאל 25 רמת גן 03-6728807  077-7808088

מצלמות אבטחה ¦ מצלמות אבטחה נסתרות ¦ עדשות למצלמות אבטחה ¦ ספקי כח למצלמות אבטחה ¦ מערכות DVR עצמאי

[Top] | [Site Map] |  [ Add To Favorits ]

לייבסיטי - בניית אתרים